hahnaelinor

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Hanna Holmberg - 17 maj 2013 23:19

Vad fan finns det för människor nu för tiden?
Alla är så jävla störda i huvet.
Är de inte den ena så är det den andra.
Min dag var lyckad i förrgår.
Jag satt nere på stan med Jennifer, även lillebror Och Tessan satt där.
Snubben från Max i Norrköping ringer, där jag var på arbetsintervju.. och säger att jag fått jobbet. Jag va lycklig, så jävla lycklig. Så ringer du ditt as och förstör allting. Snackar din bullshit. Fine tänkte jag, du är falsk. Nu vet jag det. Friendship = ended.
Dagen efter, problem igen.. fast med en annan idiot. De problemet skriver jag inte här.
Vad är det för fel på människor?
Skitsnack hit, skitsnack dit.
Säger till mig -, hon har snackat skit om dig Hanna. Hon har sagt de o de o de.
Säger till personen som sas ha snackat om mig - Hanna har snackat skit om dig.
Även till en annan person som jag skiter fullständigt i, som vet vad jag tycker om henne.. jo men där ringer Vi och snackar ännu en gång o säger att jag snackat skit.
Jag står för de jag säger. Jag står för det jag tycker.
Jag har blivit nertryckt så jävla gånger i mitt liv och det är slut på det!
De är slut me all jävla skit.
Jag tänker inte ta mer jävla bullshit från någon. I'm done.
Jag har vart svag,jag har vart stark. Jag har vart ledsen, jag har vart glad. Jag har tappat livslusten men fått den tillbaka.
Jag låter ingen, INGEN.NÅGONSIN sätta sig på mig igen.
Inte en jävel ska kränka mig. Inte en jävel.
Kör den hårda stilen om ni vill.
Men den svaga, fega och snälla Hanna är borta.
Mitt nya motto är från och med nu
"Go hard, or go home! "
Hej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Nu är det dags för mig att droppa lite kilos! Följ mig gärna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards