hahnaelinor

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Hanna Holmberg - 2 maj 2013 21:03

Ligger i soffan och tittar på TV.
Har precis pratat med världens bästa Albin, innan när han kommit till Västervik så har vi bara setts några minuter på en cigg. Nu har han lovat att han är min hela jävla torsdagskvällen! vet att ni är avundsjuka.. Och för er som inte fattat, Albin och jag är vänner, jävligt bra vänner., och ser inte varandra på något annat sätt.. han är som min bror för tusan.:)
Jag lääääbgtar!

Av Hanna Holmberg - 2 maj 2013 14:18

Man känner verkligen att kroppen inte är van vid detta. Huvudet gör ont och jag hänger inte riktigt med.
Har precis tagit en av modifasts chokladbarer, inte ätit/druckit något Sen kl 9 imorse. Dom var faktiskt goda.
Men för övrigt sitter jag på bussen hem nu, ska möta upp Jempa på stan.
Sen ikväll struntar jag i hur dåligt jag mår, jag ska träna!!!! :)

Av Hanna Holmberg - 2 maj 2013 09:26

Sitter just nu i skolan och har matte.
Tar mig en frukostdrink och pluggar historia istället för matte, prov nästa lektion. Kommer nog gå perfekt! :)
Sen är det lunch o Sen natur. 14.20 åker jag hemåt och möter Jempa på stan för vi ska fixa lite. :)
Ikväll Blir det att dra bort och träna lite igen!
Min morgon startade inte så Bra. cyklade till bussen och insåg att Busskortet ligger i plånboken, som ligger hemma hos mamma för att jag inte ska komma åt mina pengar.. så de va bara att cykla dit. Som tur va så hann jag med bussen ändå, och fick med mig gymkortet me, annars hade jag fått cykla hem ännu en gång ikväll!.:) men iaf, nu kör jag stenhårt.
Ska gå igenom frågorna på historian en gång till nu och sen gå ut o röka.
På lunchen ska jag nog ta mig en promenad i de fina vädret. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Nu är det dags för mig att droppa lite kilos! Följ mig gärna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards