hahnaelinor

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Hanna Holmberg - 6 maj 2013 20:07

Kom precis tillbaka hem till Jempa Efter ett stenhårt gympass. Åkte bort mot actic 18.05 ungefär. Hoppade på gångbandet Och gick o sprang i ca 45 min. Sen körde jag igång med maskinerna, enligt schemat. Först ben, sen armar, rygg och mage.. sen blev det att springa ytterligare 10 min.
Nu är jag helt jävla slut, har nog aldrig tränat så hårt som jag gjort idag. Herregud säger jag bara..
Men men.. tack o bock!

Av Hanna Holmberg - 6 maj 2013 10:03

Med Martina, Patricia och Madonna. :)

Av Hanna Holmberg - 6 maj 2013 06:41

Om bussjäveln ändå kunde komma nångång.. gick iaf upp 05.15 och duschade o fixade lite.. nu sitter jag här på stationen Och väntar på bussen som tar mig till Vimmerby Och skola.
Efter skolan blir de säkert att möta upp Jempa nånstans och sen ikväll vid 7tiden dra bort till actic Och träna.
Är sjukt jävla hungrig, men ska inte ta första modifasten förns 10.. annars blir de så långt mellan gångerna jag ska dricka.
Nu kom iaf bussen, jag ska dra igång min musik och sova en stund Tänkte jag. :) skriver mer ikväll.
Nu är de bara 4 dagar kvar tills jag får träffa Albin, blir filmkväll på torsdag med honom och Jempa. :) <3
Och ungefär en vecka kvar tills jag får träffa Alexander, om jag inte lyckas övertala han till att ses en sväng på torsdag förmiddag. :) hoooppas. :)
Men men, skriver sen! Pussen. :*
Här kommer även lite bilder från helgen. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Nu är det dags för mig att droppa lite kilos! Följ mig gärna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards