hahnaelinor

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE..

Av Hanna Holmberg - 24 maj 2013 14:45

Igår gick vi ner till briggen en sväng, hälsade på Micke o så. :)
Har fått veta att jag får behörighet i svenska B!så jävla awesome! :)
Då vi har dricka kvar sen förra helgen så blir de att dricka lite ikväll, och imorgon blir det nog palle sen är det slut på festandet för min del en tid framåt. :) spara pengar och jobba satan. :)
Men nu måste jag kila, ska tvätta av gårdagens smink, sätta upp håret o fixa lite så jag ser levande ut! Sen möta jempa! :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Holmberg - 28 maj 2013 10:48

Igår drog jag hem från skolan, mådde verkligen skit. Hosta och ont i halsen, På eftermiddagen kom Mamma hit med halstabletter och bästa hostmedicinen. Kollade på TV hela dagen bara, sov som.en stock inatt tack vare hostmedicinen. Vaknade för typ ...

Av Hanna Holmberg - 27 maj 2013 10:34

Ont i halsen, känner kliet i halsen som när hostan är påväg att knacka på. De blir att ta 10.50 bussen tillbaka till Västervik för att vila upp mig. Knapra i mig värktabletter och ta o sova en stund. Invänta mamma som får komma bort med halstabletter...

Av Hanna Holmberg - 26 maj 2013 19:29

1. Vad heter du? Hanna Holmberg 2. Hur gammal är du? Fyller 22 om 2 veckor 3. Vart bor du? Just nu inneboende hos jempa hahs 4. Hårfärg? Mörkblond 5. Ögonfärg? Blå-grå-gröna typ 6. Hur lång är du? 158cm 7. Kär? Inte just nu 8. Singel eller u...

Av Hanna Holmberg - 21 maj 2013 13:23

Jahopp.. nu har jag sådär tråkigt att jag bloggar igen.. sitter i skolan, har håltimme så sitter i soffan och kollar TV. I fredags var vi som sagt hos mamma o Mats, käkade lite oså. I lördags blev det palle, me världens bästa Jempa. :) Söndagen ...

Av Hanna Holmberg - 18 maj 2013 01:31

Dagen har vart bra. Först läkarbesök, sen hem till Jempa igen för att duscha o fixa lite. Sen ner på stan, ta de lite lugnt i solen. Blev upplockade av mamma på stan, drog te systemet, sen hem t mamma o Mats. Eftersom Mats fyllde år så åt vi Kinama...

Presentation


Hej! Nu är det dags för mig att droppa lite kilos! Följ mig gärna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards