hahnaelinor

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Hanna Holmberg - 4 maj 2013 18:41

Då var vi framme på hotellrummet.
Liggee och latar oss innan det är dags för Jempa att börja jobba.
Riktigt Mysigt hotell faktiskt! :)
Puss på er. :)

Av Hanna Holmberg - 4 maj 2013 14:55

Jag är snart klar, efter tre år på Vimmerby folkhögskola.
Jag har fått vänner. Förlorat vänner. Klarat studier, och kan till sommaren äntligen sträcka på mig och vara stolt över att jag tog tag i mitt liv.
Men vännerna då? Dom som gick första året med mig har jag bara kontakt med en, och det är Sandra. Dom andra är som bortblåsta trots att vi lovade Att hålla kontakten.. de blev bara inte av att Någon av oss hörde av sig.. några har fått barn, några har börjat jobba, några är upptagna med annat.. Man existerar inte längre liksom..
Kommer det bli så med dom vännerna jag känner att jag har i skolan nu? Typ Tanja, Linn, Patricia och Sven, Linda.. och Emma? Kommer dom också försvinna bara sådär såfort skolan slutar? Jag vill inte det för dom är såna underbara människor allihop!
Men den som gör att jag inte vill lämna skolan är min lärare Susanne. I tre år har hon gång på gång lyft upp mig från botten. Fått mig att inse att jag Inte är.värdelös, dum i huvet osv.. att jag kan om jag Bara ger mig fan på det..
Kommer tjuta som en gris när jag slutar skolan.. för hon är en sån stor del av att jag klarat dom här åren..
Hon jobbar inte för pengarnas skull.. hon jobbar för att hon älskar sina elever, för att hon vill hjälpa och för hon har ett sånt enormt hjärta.
Hon är världens bästa helt enkelt..
men iaf.. nu ska jag sluta skriva.
Har gråten i halsen och de kanske inte är de bästa att börja gråta när man sitter på bussen.
Men ha en underbar lördag, det ska jag ha iaf! :)
Puss på er! <3
Och alla mina underbara vänner oå folkan, jag älskar er. Ni gör det värt att ens gå upp på morgonen och åka till skolan! <3

Av Hanna Holmberg - 4 maj 2013 14:24

Då sitter vi på bussen mot Vimmerby.
Hela väskan fullpackad med modifast, och vatten. Ikväll ska Jempa jobba på wärdshuset i Kisa, som bartender. Jag ska va me Som lite sällskap o så. :)
Sover även på hotellet. ;) awesooome!
Nu ska jag som vanligt när jag åker buss njuta av min musik och bara varva ner lite. :)
Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Nu är det dags för mig att droppa lite kilos! Följ mig gärna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards