hahnaelinor

Alla inlägg under april 2013

Av Hanna Holmberg - 30 april 2013 09:05

Grejorna är hemma.
Två dagar kvar nu!!!! :')
Glöm inte följa mig, och pusha mig gärna! :)
Men som sagt, skriv era vanliga namn om ni kommenterar, annars godkänner jag dom inte. :)

Av Hanna Holmberg - 25 april 2013 21:11

KOMMENTARER DÄR INTE PERSONENS RIKTIGA NAMN STÅR, TAS BORT DIREKT. POSITIVA SOM NEGATIVA.
Tack hej.

Av Hanna Holmberg - 25 april 2013 13:57

Nu är det bara ca en vecka kvar tills jag kör igång.
Mina dagar kommer ungefär se ut såhär:
Dricka en modifast som frukost runt kl 10.
Äta en modifast bar runt kl 2
Och sen dricka en modifast på.kvällen efter träning.
3-4 dagar i veckan kommer jag träna.
Då de även ingår i gymkortet Att jag får simma hur mkt jag vill kommer jag även försöka simma 2-3 gånger i veckan.
Ska även ge mig på att sola lite då o då så jag får lite färg te sommaren.
Just nu är jag så jävla peppad För att börja. Det kommer säkert bli riktigt jobbigt Och jag kommer få kämpa satan men de är de värt
Sålänge jag Har ert stöd så klarar jag detta. Känner ni för de så får ni gärna kommentera här på bloggen, på min andra blogg och på instagram (hahnaelinor) och peppa mig ännu mer så jag verkligen klarar detta!
Tack för allt. :*

Av Hanna Holmberg - 24 april 2013 19:20

Detta är de jag kommer köra på.
Tre gånger om dagen i tre veckor.
Kämpa Hanna!

Av Hanna Holmberg - 24 april 2013 09:25

Goddagens.
Här har ni min nya blogg.
Dock är denna bara en blogg jag ska ha när jag tränar o kör dieten. Så vill ni kan ni följa mig! :)
Bloggar självklart på min andra blogg me!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Nu är det dags för mig att droppa lite kilos! Följ mig gärna. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards